Sidor

augusti 09, 2011

nya naglar!

Här sitter jag med nygjorda naglar.. :) Blev riktigt nöjd denna gången faktiskt. Har lyckats få min riktiga naglar bli hårda och långa, därför har jag inte velat bygga dem, för dem sabbas lätt för mycket då.. Kommer nog aldrig våga göra akrylnaglar.. Kommer nog behålla mina egna alltid, i alla fall om dem fortsätter vara så fina som nu.. haha...
Men fransk manikyr blev det i alla fall, får se hur länge det håller.. är sugen på att härma daludd lite med att ha färgade tippar till helgen (thihi) men jag får se hur det ser ut.

Hemska kamera.. snacka om värdelös...


Är föresten bjuden på fest på fredag.. ska man eller ska man inte gå? Det är den stora frågan.. funderar skarpt på det faktiskt!

Nu till nästa uppdrag för dagen, att skaffa sjukförsäkring till jag åker utomlands.. vilket inte är det lättaste att hitta. Tydligen ingår inte Turkiet i EU-kortet.. vilket jag ju trodde. hah. aja.


PUSS

Inga kommentarer: