Sidor

augusti 19, 2011

it's raining men

Damen som var död igår checkar in. Fy fan haha.. vilken dag. Hängde i alla fall med mamma en sväng inom Lund och Malmö för att ragga rätt på ett par mc-bycor till henne. Hon ska iväg på träff i helgen och tappade dem andra hon hade hemma.. lite kul faktiskt.. tihi! Byxor blev det och mamma skulle vara gullig och köpa godis när vi skulle hem. Gissa vad jag gjorde.. Bet sönder min nya piercing med..! :( Vart så glad när jag äntligen hittade en tungpiercing med vita strassstenar i Skara, så är den sönder nu.. Karma eller något. Ska försöka laga den, om jag lyckas? Det kan man dra lott om haha..!

Är bjuden till två ställen idag. Kräftskiva och tjejmys. Kul att man måste tacka nej till båda på grund av kass hälsa och cero pengar på kortet.. Hatar att man inte kan betala på bussarna med kontanter längre. Så jävla värdelöst :o Så till kvällen i ära ska jag mysa ner mig i ett varmt bad och måla om naglarna jag gjorde igår. Det är verkligen ingen hit att sätta sig och göra nya naglar klockan 12 på natten.. det blir.. liksom inte helt bra.. haha! Har blåa tippar nu med vita små "stenar" precis vid kanten. Det hade varit superfint och inte man varit så trött så stenarna hamnat helt snett.. haha..

För övrigt är det en riktigt trist dag idag. Inte en solstråle syns på himmlen och det lär säkert börja regna när som helst. Vi har ju för fan inte haft någon sommar alls detta året?! Jo i början av Juni, men resten har ju bara regnat bort.. Så jäkla tradigt.

I alla fall. Nu ska jag byta om, sen blir det att tvätta fasaden och en liten bit staket. yey.



PUSS på er!

Inga kommentarer: