Sidor

juli 07, 2011

slösarN..?




Sitter och tar det lugnt i min nya baseboll-jacka. Den är vit och röd och min. Låna och du dör.. typ. Gillar den. Maaassor. Lyckades till och med pruta på den..! thihi. Busfrö.

För information var jag en död lax igår. Luktade förmodligen som en med. Försökte som sagt sälja lite polkagrisar, och det gick.. sådär. Fick sålt 2 st. Knappt lönt. Och alla stirrade på mig som om jag vore ett cirkusdjur. Det där gör jag bannemig inte om. Never. Inte ens lite. Får hålla mig till dörrknackning och försäljning till nära och kära.

Träffade Fiia och strövade runt med henne hela dagen. Vi var på korv-jakt och länsade nästintill alla stånd med provsmakning.. (thihi). Gott, och mätt blev man! Jag hittade lite prylar. Baseboll-jackan, ett par nya glajjor (pilotbrillor i silver), en earcuff, en spetstopp och sist men inte minst.. damdamdam.. EN LÄSK! SlösarN.


Orkar inte lägga in bilder på allt nu. Latlat. Men bjuder på en sneakpeak på min fina tröja och min bruna färg.


PUSS på er!

Inga kommentarer: