Sidor

juli 03, 2011

r.i.p dator


Sorgliga nyheter.. eller rent ut av hemska (dör lite..). Min dator gav upp när strömmen gick hos oss igårkväll när det åskade. Så jaa.. HEH. Därav har det varit helt knäpptyst här. Min morbrot har erbjudit sig att försöka laga den, och jag hoppas verkligen det går att göra..
Jag lipar lite med tanke på alla foton och minnen jag har samlat på mig under många års tid i min dator. Skär lite i hjärtat när jag tänker på att jag förmodligen inte kommer att kunna få tillbaka bilderna igen.. Men men. Blixten slog inte ner i mig i alla fall. Såå, jag lever ju. nästan :(

Min datorlösa helg har bestått av; goda mat och dricka, sällskap av familj och min fina, spel och bad, samt måleri. Huset börjar bli riktigt grant! Trots att jag är en amatör på att måla.. hehe.

Har spenderat kvällen med att kolla på HP och de vises sten med mina syskon och deras kompis... ganska mysigt faktiskt. Nu är jag dock megahungrig.. Att äta lite men ofta gör en sjukt hungrig. Äter ju typ... var tredje timme? :o Men, det hjälper och jag har inte lika ofta ont i magen. Så något positivt med det är det ju :)

Nu ska jag ta ett knäckebröd (mumsi) med skinka och bädda ner mig med min bok.

Sov gott!
PUSS

Inga kommentarer: