Sidor

juli 20, 2011

I'm reloaded

Tjaaah.

Hmm, ja. Hur ska vi börja..? Tillbringade dagen igår i malmö tillsammans med en mycket saknad kusin, och gissa vad jag gjorde?! Jag tog äntligen hål i tungan. Efter många om och men så tog jag ta i mitt liv och faktiskt tog steget..! (lät ganska poetiskt though..) Det måste vara en av dem mest underliga känslan jag någonsin upplevt.. För det första så höll jag på att svimma när jag gick in i rummet och satte mig på britsen. Blundade såklart när hon tog fram verktygen, jag vill definitivt inte se skiten haha. Det gjorde inte direkt ont när jag gjorde hålet. Lite under till skulle det vara i så fall. Det mest märkliga var att jag inte kände staven i tungan alls..! Det hela gick riktigt fort, men jag skulle inte kunna tänka mig att göra det igen.

Just nu så känns det inte helt okej om man säger som så.. Gör sjukt ont och tungan är så stor att jag inte har kunnat svälja något förutom flytande saker, och knappt det, sedan igårkväll. Såatte, är ganska hungrig just nu faktiskt.. hahahaha. Kommer dö ikväll när familjen ska äta grillat :(


PUSS

Inga kommentarer: