Sidor

juli 02, 2011

i'm in the mood..

Vilket skitväder det är ute.. Blir helt deprimerad nästan. Nästan.


Jag har i alla fall tagit tag i mitt liv!.. lite. Har klippt håret precis, som jag skulle ha gjort för typ.. en månad sedan? Bättre sent än aldrig som dem säger.



Hej, fina utväxten säger jag med. Jag hatar att vara blond.. Nu när jag har mörkt hår får man en fin ljus utväxt som bara vrålar av asgrav. Det skrattar åt mig. På ritkigt. Och nej, det är inte någon i min familj.. hehe. eller?! Ska i alla fall införskaffa ny hårfärg snart.. typ, helst i förrgår. Ska färga mammas hår med, får vi se hur det går! Har aldrig färgat någons hår innan.. Blir kanske grönt..? thihi.



Typ, sån här färg vill jag ha. Kommer använda Mood (som alltid) men denna gången kommer jag satsa på tonen Mörkbrun. Kommer väl bli svart med min tur..........

Ska snart ut och rasta mig lite.. I detta jävla ösregn. yey. Måste i alla fall.. Önskar jag kunde haft min energi sedan igår.. HAHA. Och ja, det tog en fruktansvärd tid att somna.. argh. Men men.


Nej nu jäklar. Städa undan på rummet och gräva ner mig med min bok i sängen.. eller soffan.




PUSS

Inga kommentarer: