Sidor

juli 31, 2011

hthejjhqhjreyrj

Hej finisar!

Gårdagen spenderades hemma hos morbror i höör för att passa kusinerna. Det var förlovning som gällde för min morbror och hans sambo, så dem åkte iväg under dagen, så fixade jag till det mysigt i deras sovrum. Så mysigt det blev alltså, hade velat gå och lägga mig där själv.. hihi.

Dagen idag har spenderats i princip i min väska. Jag är makalös på att vräka ner saker i väskan när jag ska iväg allstå.. Får knappt plats med en fis där i nu. Men till Skara ska jag i alla fall! Och det ska regna.. men man får hoppas att det inte kommer så mycket. hur trevligt är det egentligen att sitta och trängas i ett fuktigt tält en hel vecka liksoom?..

Attackera kudden ska jag göra nu med. Ska bli oförskämt härligt.

Nattinatti!
PUSS

Inga kommentarer: