Sidor

juli 14, 2011

ony I can live

Jag dör. Ärligt.
Harry Potter. Nu är de slut, på riktigt. Får ångest av att bara tänka på det. Inga fler gånger kommer jag sätta mig i biosalongen för att kolla på en ny Harry Potter film.. Det är som P säger, "Harry Potter har följt med en hel uppväxten", och så, som genom ett blixtnedslag är det över. Galet. Är minst lika tagen av detta som när jag tog studenten. Faktiskt. Blir lite tokig. Eller är.. hehe.

Jag bölade sönder och samman. Fattar inte hur den kunde vara så sjukt bra gjord?! När dem gick genom Snapes minnen var det finaste i hela filmen. åååh. Grät som en tok. Sen var den galet spännade hela tiden.. Man blev typ tårögd så spännande den var?! Helt galet. Galet. Jag får rysningar bara jag tänker på dem.

Harry Potter är, och kommer alltid att förbli, en sjukt grym serie. Både som böcker och film. Oslagbara. Unberbara. Och sjukt välgjorda.


Jag är mållös.

Inga kommentarer: