Sidor

juni 04, 2011

toy soldier

Bild från i onsdags då jag var en militär



Här sitter jag, lycklig och glad.


Onsdagens aktiviter var BÄST. Det var mycket god dricka, fint sälskap, underbart väder (hej, bonnabrännan), svinkul i parken med musik och roligheter, roligt återseende av gamla vänner och framförallt en överfet utgång! Det var verkligen en riktigt lyckad dag må jag säga. Tack ni som förgyllde dagen, när är underbara!
Det var trevligt att vakna dagen efter; "se där, jag har blivit brun..!" sen gick man in i duschen och tvättade av all färg vi kletat in oss i och all ällmän smuts.. Sen var man inte lika brun längre.. THEH. Men det blev det ändring på på fredagen!

Tordagen var med bra. Träffade min fina S och hade det allmänt bra! Alltid lika mysigt med sällskap :)

Fredagen spenderades i Åhus med dem bästa! Det var typ 25 grader och strålande solsken, jag gillarT! Vi skulle ta ett dopp, men det var liiiiite för kallt förtfarande. Svettiga och danna drog vi hem till mig för en kväll fylld med; trängsel i vårt badkar, BB-tittande och snacks. Underbar med underbart avslut. Brun blev jag med!
Det var allmänt trångt och svettigt i sängen, men det var mys att ha tjejerna här! De kunde inte smita allt för länge innan de kände sig tvugna att åka till Hörby (typ, miles from civicalisation.. HEH) Tack för det tjejeRRRR!

Idag har jag bara varit i solen HELA dagen.. Känns riktigt skönt med sommar alltså. Man har saknat den. Kan nästan inte tänka mig hur det faktikst känns med snö just nu... Ofattbart varmt har det varit.
Med färg på kroppen och gott sällskap ska jag nu fortsätta min dag utomhus och tagga inför balen imorgon. Det kommer nog bli fint väder (stort plus) och jag är brun och känner mig allmänt fin..!


Tack och hej!



PUSS


Inga kommentarer: