Sidor

juni 27, 2011

måste-ha-chocklad-dag



Hej!

Bloggen har verkligen klöddat med mig igår och idag.. Det började med att jag skulle pröva uppdatera från S mobil, och när jag sedan kom hem och skulle försöka igen ville inte inlägget komma upp. Nu dök det jag skrev upp idag när jag loggade in istället. Sjukt konstigt.. Får jobba på problemet...


I alla fall.

Idag har jag fortsatt med husskrapandet samt gjort ett tappert försök att förstå mig på vad arbetsförmedlingens papper (som jag fock när jag var där) vill förmedla. Har läst allt och funderat, men inte fan blir jag klokare. Hade det inte varit bra om man kanske förstod vad dem ville ha sagt..? Bara liten fundering sådär.


Har värsta suget idag med.. aaaargh. Varit och köpt mitt favoritchocklad (marabou mango) som förmodligen kommer försvinna snart.. ENBART för att jag älskar det.. Börjar ju få Petras tur med sånna saker, hehe.


Införskaffat HP och fenixordern. Japp. Jag är ett löjligt stort fan av Harry Potter.. THIHIH. Stolt sådan. Filmerna blir ju bara bättre och bättre för vart år :)) Kommer ihåg att jag hade en crush på HP som yngre... naaaw ;))



Så nu, jordgubbar, chocklad och film. möjs





PUSS

Inga kommentarer: