Sidor

juni 23, 2011

hard work work?

Sååååå. Nu har jag städat som en I.D.I.O.T. Hela tvättstugan (som för övrigt översvämmade..) och mitt rum (vilket också översvämmade). Phuu. Hatar att städa. Det är psykotiskt jäkla tråkigt..! Man lider varje sekund.. Men! Sen när det väl är gjort så känns det så fruktansvärt bra. Så här sitter jag alltså. Trött men nöjd.

Klännigen är färdigsydd, skorna tvättade, väskan snart packad och jag är snart redo för att åka och fira midsommar. Mumsi!

Var tänkt att denna damen skulle träna idag.. men tvättstugan.. den gick inte att ignorera. Blir som vanligt min joggingtur innan frukost imorgon. Det är inte mycket, men alltid något!


Rota fram en bra film ur garderoben (som OCKSÅ är översvämmad.. men det tar jag en annan dag........ eller? ;)) och lägga mitt i viloläge. Har trots allt varit hos Sebbe inatt och där är det igen sovmorgon direkt. Fattar inte helt hur han orkar.. Kanske är för att han är så bra..? THIHI


PUSS

Inga kommentarer: