Sidor

maj 18, 2011

zombie?



Detta känns ju inte alls bra.. Dumma mage. Pillertrillaren är nu igång i alla fall, sen får vi se hur lång tid det tar innan det börjar verka. Ont i magen och kommer snart känna av att det är fasta som gäller.. Jag hatar att vara hungrig. Förmodligen är det det värsta jag vet. Blir trött, gnällig och deppig. Men, undersökningen kräver att jag är på fastande mage, så, Så får det bli!



Magnetröntgen kan ta sig någonstans.. Får ju lite småpanik bara av att åka i hiss. Hoppas dem har bra luftventilation när man blir röntgad..? Annars vet jag en som inte kommer att kunna ligga still, HEHE. Sen är inte maskinen mer än 70 cm(!!) i diameter.. Vilket med skrämmer mig.
Imorgon vid 10.00 sker detta och det ska bli skönt att få det gjort faktikst.. Hoppas dem hittar felet och kan göra någonting åt det. Har haft konstant ont i magen varje gång jag ätit något sedan ungefär 1 och 1/2 år tillbaka. Såatte, är ganska trött på det nu!

Dessutom.. om inte läkaren är snäll mot mig får jag spel. Tycker inte om detta... aaaaaargh. Jag kommer dö.


Jaja.





Puss

Inga kommentarer: