Sidor

maj 30, 2011

yey!1

Sovit med min fina S inatt.. Det skulle jag vilja göra varje dag..!

Idag har varit.. snorigt. USCH. Förlkylningen har verkligen satt fäste nu, och jag nyser och håller på hela tiden. Roligt när man har två veckor framför sig med studentsaker, bal och andra roligheter; så ska jag bli förkyld?! Inte nog med det,.. jag har feber med. Synd om mig. Faktikst.

Menmen. JAG ÄR TAMIGFAN HELT KLART MED SKOLAN NU!! Så jävla underbart känns det...! Gjorde det absolut sista idag och skickade in. Nu har jag inte ens ynka glosor. INGENting! Så underbartttt! Har firat det idag med att fortsätta läsa på "Nionde Grottan", en bok ur den serie som jag tycker om mest. Jag har inte kunnat läsa den sen jag började skolan i höstat, för har inte hunnit! IIIIH. och nu gör jag det äntligen!

DESSUTOM, har jag fått uppnålat min balklänning av Beas snälla mamma! Tack så mycket! Den kommer bli superbra, med litet sött släp och allt... Är så nöjd..!

Och nu är det BB på tv. Jag mår bra!
Bara huvudvärken kunde ge med dig... har ju tagit TVÅ Ipren hallau? ;)

nej, åter till friiiiiiiiiiiheeeeeeteeeeeeeeeeeeeeeen!


PUSS

Inga kommentarer: