Sidor

maj 24, 2011

sjukt oseriöz

Jag borde egentligen vara med produktiv än vad jag är just nu. Men jag kommer verkligen ingen vart. Känner lite samma ångest över att jag sitter fast nu som jag gjorde när jag skulle skriva ner engelskan. HUR SVÅRT SKA DET VARA?! Skriva lite. Känslor och så. Bre på lite. Få det att låta fint och genomarbetat. Inte så svårt väl? Eller..? Lite bara i så fall väl? ...Nej?
Har huvudet sprängfyllt med saker om framtiden och kan verkligen inte formulera mig. Inte ens ett vanligt blogginlägg verkar fungera uppenbarligen, haha! Jag gör mitt bästa. Dock. Kanske inte märks i mina texter, men jag har verkligen svårt för att prata skit och babbla på i timmar.. Kan verkligen inte.. Inte ens lite. Buhuu, *snyft*. aaaaaaaaaaaah. JUST DET JA! Där jag gör fel. Skitsnacket tar över. Men det är väl så det är..? Man skriver man har vill, när man vill och precis när det kommer upp i huvudet. Är det det som gör det logiskt? Ja? Nej? .. Inte logiskt det här heller? Nehej, lev med det. Sån är jag.

Detta börjar ju kännas som en monolog... "Hej jag heter Sandra och jag tycker om att prata med mig själv." Knappt störd alls. Bara lite ibland. Meneeeeeeeeeeeeh. Äsch.

PUSSSSN

Inga kommentarer: