Sidor

maj 10, 2011

knappt gnällig..?

Känner mig så sjukt omotiverad idag att det är galet. Dagen började dock bra, med sovmorgon sedan tre timmars aerobic, eftersom jag skulle hålla mitt efterlängtade (läs:helvetes) pass idag. Det gick vägen i alla fall och alla timmars slit med att få passet att fungera har gjort resultat. Jag gick hem med ett mvg rikare. SEN, började helvetet. För det första; kortläsaren på domus fungerade inte så jag fick ingen keso (lunch), hade fått fel nummer till läkaren (+ att det kostade mig 20 spänn att stå i kö till något jag inte behövde egentligen - kontantkort♥). Inte nog med det så glömde jag viktiga papper här hemma som jag skulle ha lagt på lådan -.- DESSUTOM kära ni, blev jag bränd av en humla... Den var väl också på dåligt humör antar jag...


Nu väntar jag i alla fall på att köparen av min moped ska höra av sig.. Vill bara bli av med möget nu. Bläääääh. Hungrig är jag med... Tjinkig.se (stavning..?)




Imorgon blir bra i alla fall. Längtar!




Bettan ;)



PUSS



Inga kommentarer: