Sidor

maj 26, 2011

inte gått och lagt mig heller.. förbaskade unge

Känner att duktigheten skars ner till en nästintill obefintlig nivå eftersom jag sitter här, fullt påbylltad och med ett väntade NP och prov imorgon som jag kommer kugga satan på. Men jag har haft en mysig kväll i alla fall. Mysigt att höra rösten, om så bara genom er lur, på den man tycker om mest! thihi. Sen har jag gjort pizza till middag (knappt ångest över balklänningen juhh.. tss. hah..) och skrivit klart alla inbjudningar till min student. Pluggat, kollat på BB och pratat med mor och styvfar. Även lagt upp en fin plan över min ekonomi över sommaren, om jag inte lyckas få sommarjobb. Och gissa vad?! Jag kommer att ha typ, näääästan hundra kronor över när jag betalt allt! Vilket innebär att jag visst kan köpa en glass i Åhus i sommar, thiihiii! Hoppas dock på lite mer klirr i kassan.. Hade varit fint att kunna göra något mer i alla fall. Men man ska vara glad över det lilla ju!

Om ingenting annat så kanske det är någon som jag kan vara barnvakt till? Ställer mer än gärna upp!, HEHE.

Nu ska jag dock vara lite duktig i alla fall. Tänkte attackera sängen och vila ut mig lite. Träffa underbara töser och en speciellt underbar pojke imorgon, måste vara pigg och vaken! :)

Sov så gott alle söte! Ni fula med, om ni känner att ni är en av dem.. Jag är DEFINITIVT en av dem fula just nu.. med fettigt hår och hängande ögon. sexymama!


Puss i alla fall!

Inga kommentarer: