Sidor

maj 04, 2011

for you I'll risk it all



Har börjat fundera på sistone.. vad ÄR det egentligen jag vill göra resten av livet..? Vad vill jag jobba med, vill jag ha famlij, var vill jag bo, vad vill jag göra på fritiden o.s.v. Det känns som att hela livet bara flyger iväg... Varje år går snabbare än det förra och jag tar alldeles snart studenten... Vad är det jag vill åstadkomma egentligen? Och vad händer med mig sen? Hur vill jag leva mitt liv? Och varför känns det redan nu som att det håller på att gå mot sitt slut? ...Är livet för kort egentligen? Hade man behövt mer tid? Frågan kvarstår endå.. VAD ska man göra?

Detta börjar bli lite smått ångestfyllt nu... Känner att dagarna bara rinner mellan fingrarna på mig och jag hinner inte med någonting alls. Känns inte okej. Men vad ska man göra? Vad vill jag göra?

*suck*

Antar att det handlar om att ta en dag i taget och att varje dag gå och lägga sig med känslan av att man gjort någonting som man tyckt om under dagen... Gjort den minnesvärd liksom.
... Dock är det inte alltid så lätt. Fast... det är det lilla som gör det i för sig...




Just nu vet jag vad jag känner för i alla fall... Träna och kolla på BB... vilket jag tänker göra med minsann!... För det tycker jag om.



Puss

Inga kommentarer: