Sidor

april 04, 2011

mmmmmmmums

Rude boy - Rihanna


Då var man på det igen. Säsongen har börjat ordentligt nu, och jag ska FAN ha vältränad kropp till sommaren. Slut på dumheter. Joggningskorna var på igår, ikväll var det core och lite gång som gällde. Imorgon smäller jag till med aerobic. På tal om det. Det kan nog vara världens roligaste träningssätt. Men den har lite konkurans från Step fortfarande dock. thiih



Överlag är det en bra dag. Det har varit 241534662 grader ute idag kändes det som. Riktigt härligt. Kan äntligen känna att våren är på väg! Det tänker jag fira med shorts imorgon misann! ... Fast med strumpbyxor under... HEHE. Dagen till ära har jag en fin huvudvärk och håller på att banka ut hela innanmättet över tangentbordet, men näää. Ja' e' inte bitter! Livet leker och jag har ett mycket omtyckt svenska c tal att håla på onsdag. Längtar verkligen. Supermycket. Önskar jag kunde ha det varje dag! ...................................... Nej. Nu får jag ta mig i kragen och skriva lite. Snart BB ju. Får inte missa! Pussen


Inga kommentarer: