Sidor

mars 28, 2011

Måste faktiskt erkänna...

...att jag haft den bästa helgen på länge.. Fredagsmys i soliga Helsingborg med damerna och sedan en välbehövlig filmkväll med big brother och american psycho. Dock var jag extra duktig som inte köpte något! Det händer inte för ofta att jag lyckas hålla i pengarna, men då gick det! Även om den transperanta toppen från Gina Tricot stack mig i ögat... Med en god kebabtallrik i magen och en godispåse rikare begav vi oss alltså till Petra. Fin by det där. Bromölla. Den är ganska mysig faktiskt.. Hehe. Vi hade lagom kul till en lagom ful Rodney, RODNEyyy. Trött och glad rummlade jag sedan vid 2 ner i extrasängen (även kallad den nerkissade, och ja, det är petras fel! fast... det egentligen inte är någons alls..). Med 21st centry girl med Willow i öronen somnade jag fint, och vaknade inte fören måååånga timmar senare. Lördagen var med fin. Mys på stan med Bea först, sen fick jag med mig ett mycket omtyckt sällskap med mig hem. Ja, det blev en del rom och cola. Ja, det blev en del snack med mor och plastfar. Ja, det blev en bra kväll med andra ord. Snygging fick som han ville med, extramadrass i sängen för att inte få ont i ryggen. Den är skön. Fast den är för liten... Lite små jobbigt. Möjs på söndagen med, trots att den var tvungen att avbrytas av den alltid lika punktliga städdagen. Men. Söndagen var inte helt dum trots allt skurande och dammsugande. Denna dagen vill jag inte ens ta upp. För den sög. Rodney och qgN samtidigt vad lång och otroligt enerverande den har varit. Men, det var kanske priset jag fick betala för helgen...? Kanske, kanske inte... AAAAH BB nu! tjaarå

Inga kommentarer: