Sidor

januari 03, 2011

resumé

Det har ju hänt en del på lovet må jag säga. Datorn har inte direkt varit prioriterad. Jag har fyllt år förresten! Äntligen 18. Sweeeeet. Fick världens finaste presenter och sällskap. Gissa vem som kommer vara fin i håret varje dag nu (tack vare min sötnos)! Ett stylingjärn rikare blev jag, och glad är jag! Dessutom ska denna damen spendera den 31 oktober på malmö arena och sjunga med i låtarna av RIHANNA! Ja. Man kan säga att jag är lycklig. Hihi.

Nyår satt med som en smäck. Dock såg det ut att sluta i riktigt fiasko när vi inte hittade någonstans att vara. Alla ville fira, men inte fanns det någonstans att va - nej. I alla fall så löste det sig och min nyår spenderades hemma tillsammans med Sebbe, Emma och Dennis. Måste säga att det förmodligen var den bästa nyår någonsin. Faktiskt. God mat, skratt och fina raketer fyllde dagen och kära Paulina har nog en crusch på min pojkvän. Hihi!

Lovet har hittentills spenderats på ett ypperligt vis. Umgåts mycket med vänner och Sebbe. Sitter fint detta alltså! Och fortsättningen blir nog lika bra med har jag en svag aning om. Dock kan jag inte få pussar längre. Gav Sebbe en piercing till läppen i födelsedagspresent. Sen kom det ju fram att vi inte ens får pussas på ett bra tag. Men. Han klädde mycket bra i den. Snygging klär i allt ju! Mmmm, Min snygging! (a)

Nu blir det en hel del plugg dessa dagarna fram tills att skolan börjar. Tyvärr. Menmen. Har man lärare som sätter uppsatsskrivning på allra första lektionen efter lovet så har man inget val.. Jag får trösta mig med att jag i alla fall är ledig!


Hugs & Kisses

Inga kommentarer: