Sidor

december 09, 2010

så var det ja

Idag är det magen som vill ta livet av mig... Ge dig?

I alla fall. Det var ju en givande dag i skolan som vanligt. (Känn ironin) Spanskan kan hoppa och skita. Herregud. Så jävla tråkigt är det. Sad but true. Inte språket i sig som jag inte gillar. Det skulle vara lektionerna. De är DÖtrista. Verkligen. Detta är faktiskt - kryss i taket - första gången jag INTE somnar på lektionen. Också det sad but true.

Dagen kommer nog dock bli bättre. Kommer inte vara ensamen ikväll! Saknat människan alltså! :) Sen ska jag färga om håret med. Tummen upp för det så att säga. Kommer förhoppningsvis blir som förpackningen visar. Men. Man ska inte lita på mitt hår direkt. Förra gången jag färgade håret valde jag en mellanbrun hårfärg, och permenten ville inte bita heller... Man skulle kunna säga att mitt hår är ganska bittert.


Hugs & Kisses

Inga kommentarer: