Sidor

december 05, 2010

like a g6

Ojoj. Vilken vecka, och vilken helg. Mycket plugg i veckan. Lika mycket nästa som kommer. Jippie. Helgen har i alla fall varit riktigt lyckad! Den startade fint. Vaknade på ett mycket bra ställe. Brevid en mycket bra människa. Efter skolan åkte jag till Maja för att invänta en filmkväll med girlsen. Maja och jag är awesome på pizza. Bland annat. Massor med gottis, skratt, minnen och mys följdes på kvällen. Och det var en himla tur att bilen verkligen startade. Haha. Hade ju suttit fint om den inte gjort det. Tillbaka till den bra människan på kvällen. Världens sötaste som kom och hämtade mig på natten! Puss på dig.

Lördagen var inte dålig den heller. Klassfest med den forna 9:an - check! Riktigt kul att träffa alla igen. Tre år går snabbt. Känns som det var igår vi gick och fjollade oss på högstadiet.. Det ligger nära i minnet. Det och alla kommentarer om min längd. Jag är inte kort. Det är bara ni som är för långa. Haha. Gillar er skarpt i alla fall!

Idag har jag bara tagit det helt och fullkomligt lugnt. Sovit länge. Mycket längre än jag brukar. Öppnade ögonen runt halv 2. Haha. Jag är verkligen seg idag. Film nu skulle jag tro. Eller plugg.. Hade nog varit bättre att plugga med tanke på hur mycket jag har.. *suck* aa, får väl ta mig i kragen..


Hugs & Kisses

Inga kommentarer: