Sidor

december 14, 2010

allmänt sådär

Hemma äntligen. Jobbigt det där med att gå länge i skolan. Eller. Skolan överlag. Haha! Jag har en del framför mig nu. Skolarbete bland annat. Sen en del julbak och klä granen med såklart. Då kanske äntligen julkänslan kan komma krypande. Den har lyst med sin frånvaro hela december. Tyvärr. Kanske kommer lagom till den är slut. Karma...

Jag längtar i alla fall till maten är klar. Hade kunnat äta upp mitt skrivbord. ... Det ser verkligen lockande ut. Hårdsmällt. Men nog med karisma. Den har ju varit med ett tag. På tal om det, hade ju kunnat göra om rummet någon dag. För omväxlingens skull liksom...? Eller. Nej. Det orkar jag inte. Värt en tanke dock.

Nåja. Puss på mitt fina schema, läxorna, proven och mina lärare. Det är verkligen underbart att ni håller mig sysselsatt.


Hugs & Kisses

Inga kommentarer: