Sidor

november 25, 2010

random?

Ojoj. Jag får lite spel alltså. Haha. Jag vill verkligen ha snö. Alltså, det är mysigt och sånt. Verkligen. Men seriöst? Väderguden. Kom igen. Ge dig lite nu för fan? Jag kan ju inte komma till bussen utan att riskera livet? Ohgod. Tur att jag har min sexiga reflexväst i alla fall. Om inget annat så kan jag erbjuda alla trötta resenärer en liten glad stund så där på morgonkvisten.

Med andra ord. Snön. Ja, den är fin. Men inte när man ska ta sig från punkt a till b. Jag vill ha en bil. Och körkort. Kan man önska sig det i julklapp tro? Önskan är fri, men frågan är ju om den uppfylls. Hehe.

Jag har i alla fall haft ett par underhållande dagar! En del bör heller inte avslöjas. Haha! Men. Evelina är bäst. Och hennes citat lär hon lev med LÄNGE. Menar. Haha.
Evelina: "Du... är du vild i sängen?
Jag: "...?"

*tystnad*
Båda: *asgarv*
Evelina: "Det var ju inte sååå jag menade..."

Skyll på det va! Haha!

Nå ja. Jag har permenentat håret idag minsann! Superfint var det när det var nystylat. Men nu har hela vänsta sidan lagt sig. Haha. Fail. Men men. Och nej. Ni får ingen bild. wiwiwi


Hugs & Kisses

Inga kommentarer: