Sidor

oktober 26, 2010

rekarnation

Nu händer det saker här. Det var ett jäkla bra tag sedan det gjorde det. Men, jag lever.
Just nu är allting bara kaos. Som ett jäkla bombnedslag. Allt och alla kommer springade samtidigt och pockar på min uppmärksamhet. Jag är bara en människa, come on! Inte för att vara sån alltså. Jag gillar er verkligen, men jag kan inte klyva mig. Även om det hade varit bra ibland.

Jag har startat ett nytt liv nu.

Kaos. Kaos. Kaos. När fan kommer jag känna igen mig själv?
Jag brukar verkligen inte hålla på såhär. Det är inte jag. Jag vill finna mig själv igen. Men du tog allt med dig. Jag är inte såhär, eller sådär. Jag försöker vara mig själv. Men det är någon annan jag ser i speglen.

Jag har startat ett nytt liv nu.


Ett liv som inte är mitt

Inga kommentarer: