Sidor

juli 13, 2010

time flies

Hello darlingsss
Vad hände med idag? Tiden har flugit iväg idag... Jag har i alla fall hunnit städa min garderob (igen. Det kvittar hur noga jag än är när jag städar, det finns alltid någonting att plocka undan) och sagt hejdå till gästerna från Norge. Lite sorgligt faktiskt. Man har vant sig vid att de varit här. Nu är det helt tyst i huset (nästan i alla fall.) De tog med sig de äldsta av mina syskon så nu är det bara jag, mamma, låtsaspappa och lillan kvar. Men lilla Lina kan föra liv om hon vill... Den lilla rackaren, hehe...


Tränat har jag med hunnit med. Lite aerobic och styrketräning. Känns skönt i kroppen nu. Måste komma igång med min träning ordentligt. Det blir alltid så att man är duktigt i ett par veckor sen slutar man träna för att man inte tycker det är kul längre. Jag behöver köpa mig ett gymkort... och en träningskompis. Kanske får man det på köpet när man köper kort? Det hade suttit fint...



Snart kommer min älskling hit och kramas med mig. Vi ska jobba i veckan så han bor hos mig! Awesomeeee!
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: