Sidor

juli 06, 2010

gäsp

Känner att mina ögonlock bara längtar efter att få stängas. Jobbet började vid 7 idag och det tog ut sin rätt... Idag blev det att tvätta mattor för lastbilscentralen. Det var en hel kraftansträngning att hålla tillbaka högtryckstvätten. Det var ju nästan (eller det var) som att jag flög baklänges en bit varje gång jag startade den... men efter att ha kämpat mot den ett tag bemästrade jag den och gjorde ett - enligt mig- gott arbete. Men

Imorgon ska jag äntligen träffa Kristofer igen. Längtar dit. Vi ska till hästvedamarknad, och jag tror nog att jag har lyckats locka med mig mor och våra gäster med, hehe! I alla fall. Ska INTE köpa några ringar imorgon... inte.... det kommer inte att lyckas men om jag försöker intala mig kanske jag lyckas tillslut. HAH, inte. Jag kan inte änns övertyga mig själv... hehe.

Nu ska jag umgås lite till. Puss!


HUGS & KISSES

Inga kommentarer: