Sidor

juni 22, 2010

vill....

Nu har jag kladdat på mig med vattenfast penna (hoppas jag...) och skissat på tattueringar. Blev mest nöjd med dem på handlederna. Det är rosetter - dock ska de vara större som tattuering än vad de är ritade... tror jag... Jag är osäker på om jag vill ha dem med färg eller utan... Utan så riskerar man inte att färgen på tattuering skär sig mot kläderna man har på sig. MEN. Det är ju fint med färg... Får se. Har ett halvår på mig att bestämma mig :)


Här kommer ett par kassa mobilbilder på skisserna. Men, ni får nöja er med dem eller dra! Haha, skämt och sido...



Extremt suddiga blev bilderna... Men ni fattar poängen.
Nedan är en av de andra tattueringarna jag vill göra. Det är en text på insidan av fingret. Jag har skrivit Love nu, och tror nog att det blir det skrivet om jag skriver något.
Nu längtar jag "lite" till mina 18 år fyllda....
SKA JAG?
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: