Sidor

juni 10, 2010

bortskämda snorunge


Nu kan jag meddela; MIN FAMILJ ÄR TILLBAKA! Som jag har saknat dem, typiskt av dem att bara lämna mig i en månad ensam i kalla sverige :( haha, men nej, jag har haft det oförskämt bra! För bortskämd har jag blivit minsann. Jag har ju under en hel månads tid fått min tillvaro förgyld av the one and only älsklingpälskling of mine! Och det har varit.. aa oförskämt bra! Vi är bra. Nej. Vi är bäst. Puss på dig!



Det som understryker lite extra att jag är bortskämd kan man se på högen med kläder mor min hade släpat med sig på motorcyklen, till mig, ååh vilken fin familj jag har :) Har även fått en nya navelpiercing! En dödskalle med glitter på, astuff! En bild på den kommer kanske upp senare, om ni känner för det?



Nehe. Nu vill jag ha mat i min mage. Känns som jag ätit hela dagen redan, men vad tusan. Idag är jag extra hungrig och det vankas nypotatis.



Det känns helt OK att bli bortskämd ibland faktiskt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bild! Navel! MUMS! xD ;P <3<3<3 /Din

Goldenstarlights sa...

haha (a) det kommer komma upp en, ^^ puss på dig! / Din <3