Sidor

maj 25, 2010

update

Hej finingar!
Ni blåser inte bort väl? Det gjorde jag nästan på vägen hem... suck, detta vädret kör slut på en PÅ RIKTIGT. Men man får hålla humöret uppe, det är inte så långt kvar nu till sommarlov, sol och bad och lediga dagar. Jag längtar riktigt mycket kan ni tro. Dick gör det lite ont i själen att älskling ska åka iväg på "brandmannaläger" och stanna borta i tio dagar, men jag får överleva det med.

Nu råkar det vara så, att jag har rumpan full med läxor (om ni ursäktar språket) så det blir inte så mycket skrivit här ett tag framöver. Ber om ursäkt för det och håller tummarna för att ni stannar kvar endå. Ni är guld värda♥

Jag tackar därför för mig för idag och tar (inte lika tacksamt) tag i dagens skolarbete. usch...


Puss!♥
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: