Sidor

maj 02, 2010

feeest på en heest

Det blev en lyckad valborg, tillsammans med min fining (fisis, höhö), grillat och massa mys! Precis så som jag gillar det bäst. :)
Gårdag blev med lyckad må jag säga. Det började med lite försnack hos Sara och Jonte, sen drog vi vidare till lokalen där festen var i full rulle. Massa trevliga människor och det hela sköttes väldigt snyggt. Dock var det någon IDIOT som stal alla pengarna för E och A. För jävla taskigt! menmen. Annars var det en lyckad fest och jag och K sov hemma hos Sara sen. Det hade varit dissusioner hela dagen om att det var JAG som aldrig kunde hålla tyst, men jag tror snarare att det var lille Jonte ;) haha, inget illa menat!

Kortfattat; fin kväll med goa människor!

dudududududududududududududududu!
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: