Sidor

mars 07, 2010

homewooooork -.-


Godmorgon (middag)

Min dag ser ut följande; skriva resolution till FN-rollspelet, lära alla verbformer och substantivformer i latinet och börja på min engelska analys. Alltså en mycket givande dag (känn ironin)
Om man bortser från läxorna och snön utanför fönstret så är det en helt ok dag idag. Men för att den ska bli bra så saknas det en person här... :)


Har kommit igång med träningen ordentligt igen, och det känns bra! Dock håller jag inte på med samma träning som innan eftersom jag ennu inte skaffat gymkort. Jag satsar på jogging och core istället så länge, och än så länge har jag inte slarvat (tur är det med tanke på att det har varit mycket god mat och godis i helgen höhö).


Nu ska jag skriva så välformulerat att till och med den förnärmaste hade blivit chockerad, nu är det FN-rollspelsskrivande som gäller. Önska mig lycka till!

Kristofer ♥
HUGS & KISSES


Inga kommentarer: