Sidor

februari 02, 2010

stildagbok

Idag utnyttjar jag min studiedag till det maximala; plugg och städning av garderob! Annars händer det inte så mycket. Tänkt spika upp några tavlor på mina annars ganska kala väggar, kan sitta fint med lite flumbilder som piggar upp denna vinter. Och på tal om den, är en inte lite väl lång? Har ju inte varit så här lång på jätte många år... jag har ju börjat sakna mina gladiatorsandaler. höhö :)

Och nej, såklart är inte kameran hemma. Annars hade jag tänkt bjuda på en bild på min nya frisyr! Det får väl bli senare (håll ut).

Hade tänkt börja med stildagbok? (när kameran hittar hem då), det kankse hade kryddat min blogg lite? För er som lyfter på ögonbrynen och undrar vad fanken en stildagbok så kan jag berätta att det är en dagbok där man tar foto på sin dagliga klädsel. Typ som outfits per dag liksom. Fast jag vet ju med mig själv att jag inte kommer göra det varje dag... kanske^^

Kristofer in my heart! :*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: