Sidor

februari 09, 2010

somna aldrig i skolan

Höhö, jag och emelie somnade i Bodegan idag, vårt uppehållsrum på skolan. Är man trött eller? LITE. Gissa vad vi blev väckta av? Ett par killar som tydligen skulle trängas på exakt samma bänkar som vi kasatade saker som nog rent av en händelse råkade träffa min rumpa. Inte sjyst spel, jag sov ju faktiskt då. Sen ett u tre så börjar de dumma fan att ta på min rumpa! Tur för dem att jag var helt yrvaken annars hade de fått sig en jäkel. INGEN rör min rumpa:@, förutom Kristofer såklart!
Emelie fick lite pennor i huvudet och smekt på benen, haha!
Yrvakna och med ansiktena fulla av röda märken rumlade vi till textkommunikationen för att skriva i skoltidningen som vi gör varje tisdag. HÄRLIGT

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka jävla tallare! Ska ge dom på fan! ;D