Sidor

februari 22, 2010

lan-sandra?

Nu sitter jag hemma hos älsklingen och diggar KIZZ. Eller ja, jag kikar lite på skor på forever21.com och K spränger gubbar på något datorspel. Haha, skumt det där, hur kan man tycka det är roligt att spela spel som går ut på att döda så många som möjligt? I don't get it anyway, höhö.
Tro det eller ej jag har faktiskt varit på lan en gång, haha och jag säger: helst inte igen! Visst, jag hade faktiskt fått in snitzen till slut och jag lyckades faktiskt att inte dö... på ett par sekunder. Haha, i alla fall, det är inget för mig!

Denna kväll hade inte gått att spendera på ett bättre sätt än hos K, helt ärligt. Hoppas ni med har en underbar måndagskväll!:)

Mr. Wonderful!
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nja, kul o kul, ett tidsfördriv bara egentligen xD
Men men ^^ <3<3<3 ///K

Goldenstarlights sa...

hihi, det är bara som du säger ;)(a), well i believe you! :) <3<3<3 puss!