Sidor

februari 08, 2010

bättre sent än aldrig?

Tillbaka till allvaret igen, det där med måndagar är inte riktigt helt min grej alltså. För det första måste man stiga upp alldeles för tidigt och sen måste man slava vid skolbänken än hel dag. Men, jag ska ändå vara glad för jag vaknade bredvid en varm och gosig pojkvän som jag även hann äta lunch med idag! :) Så jättehemsk har inte denna måndagen varit.

Har nyss tränat lite. Är riktigt sugen på att sätta upp mig på friskis och svettis, men jag vet inte riktigt vilket paket jag vill ha? Både pass och gym hade ju suttit fint, för bara gym går ju inte, då kanske jag blir en liten biff.... *phhffft* nejnej, pass är bättre, där är det både kondition, fettförbränning och muskelbygge.

JAG HAR BESTÄMT MIG FÖR VAD MITT NYÅRSLÖFTE SKA VARA! (bättre sent än aldrig)
Jag ska inte äta godis! Bara nötter, popcorn och salta pinnar och annan sån kaninmat. Jag har klarat av ett helt år innan så varför skulle jag inte klara det nu? Höh... jag kommer få abstinens om någon vecka ;(
Mitt första delmål är; Sportlovet!
Håll tummarna för min skull! :*


Ditt skratt smittar av sig! :* finast!
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: