Sidor

januari 31, 2010

Toppenhelg!

Hallau!
Söndag idag och jag har haft en toppen helg! Först, i fredags (min och Kristofers 6 månaders dag) så ville vi göra någonting speciellt, så vi åkte och badade i hässleholms simhall. Efter många timmar i bubbelpool (älskar det) och annat bad gick vi till en kina restaurnag i stan. Den hette Asia corner tror jag, riktigt god mat var där i alla fall och jag och K delade på tre små rätter(fritterade räkor, biffnågonting med bamboskott och kycklingspett) och en kycklinggryta med chachewnötter. Efter god mat så drog vi oss hemåt till älsklingen och nannade kudden gott! (trotts att hans säng är alldeles för mjuk höhö)

I lördags pluggades det matte, vi åkte skridskor (jag börjar blir riktigt bra på det haha), lagade god mat (makaroner och köttfärssås), tittade på film och myste i fulla drag.

Idag var det sovmorgon som gällde, riktigt skönt! Fast Kristofer blev nog lite sprallig i benen till slut och ville stiga upp^^
Nu har vi pluggat matte och bakat en misslyckad kladdkaka som inte alls blev kladdig, men den smakar säkert gott endå :)
Nu blir det fika!


Puss på den du! :*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: