Sidor

januari 23, 2010

Planer, hänt och omröstning

Helloe.
Dagarna flyger förbi minsann, inte illa bara 138 dagar kvar till sommarlovet ju! Det gillas, men det tynger lite med vetskapen om att det är det sista sommarlovet någonsin jag kommer ha.. Känns lite skumt!
Under den hälften av denna helgen som gått har jag umgåts med Kristofer här hemma hos mig. Vi barrikaderade oss i soffan ute i vardagsrummet med mor och plastfar. Vi kollade på förmodligen en av de märkligaste filmerna någonsin, Be Cool, hette den... Skum film i alla fall!

Kristofer har åkt till träningen för länge sedan och jag borde egentligen sätta igång och göra lite läxa. Sen är det minsann fest ikväll! Riktigt roligt, det blir tjejmiddag och Patte som fyller 18! Men innan dess blir det förfest hos bästaeme! :*

Huvudvärken vill inte släppa och det är säkert för att jag behöver glasögon igen. *suck* Vill verkligen inte det, de är bara ivägen och trillar av hela tiden. Mamma föreslog linser och det är väl ok, antar jag.. Men det är så jäkla dyrt!

Hade tänkt starta en ny omröstning. Denna gången om; Kommer de svarta korta lackshortsen bli en hitt? Omröstingen finner ni på höger sida. :)

you are the perfect man for me :*
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

emeliedaludd sa...

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA!! :)
<3

Goldenstarlights sa...

DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST!! (L) :*

Goldenstarlights sa...

DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST!! (L) :*