Sidor

januari 16, 2010

IKEA

REFRESHING!
IKEA är nog ett av de absolut bästa ställena att handla saker till ett sovrum/allrum. Jag stormtrivs bland de alla hyllorna, och där har ajg också tillbringat största delen av kvällen. Kände för lite uppfreshning på rummet som numera är väldigt afrikaninspirerat om jag får säga det själv. Nu fattas bara gardiner och tavlor. Kommer blider senare när jag dunkat liv i min kamera.

Jag har nog de mest mysko föräldrarna man kan ha. Haha, idag blev det fest i mitt nymöblerade rum minsann. Plastfar och mor bosatte sig här inne med groggar och snacks, det var trevligt faktiskt!

Nu är jag lagom trött om man säger som så. Ska träffa farmor imorgon så det är nog bäst att gå och lägga sig nu så att man inte somnar vid fikabordet.

Jag har hittat en midjekort skinnjacka i mc-stuk. För 599kr ska den bli min inom det snaraste, bara så ni vet, hihi!

NATTINATTI!

I love you! :*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: