Sidor

december 10, 2009

kass uppdat. - sorry

Hej.
Jag är verkligen usel på uppdatering just nu. Ber om ursäkt för det. Internet har varit nerlagt och jag har haft väldigt, jobbigt. Nog om det.

Idag är en vanlig torsdag. Borde egentligen plugga men min ork har tagit slut. På riktigt. Jag behöver en vila. En lång sådan. Men, det kommer finns tid för det. Sen. Ska bara klara av skolan, familjen, ekonomin och jobbet först. Sen, ska jag vila och åka på semsester med min underbara pojkvän. Vi ska åka skidor i åre!!! Wonderful. Vi åker på min födelsedag (26 december) och kommer inte hem fören den 3 januari. Gråter nästan av lycka bara jag tänker på det!^^. Jag ska fira den bästa nyåren någonsin, med den bästa människan i världen! Hjärta på det.

Nu ska jag ta en klubba. Coolt!


Längtar efter dig!<3
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Emma sa...

jag trodde att du skulle åka med din familj ju<3

Goldenstarlights sa...

nope, med stoffes :)<3