Sidor

december 15, 2009

"GRAWR"

Håla som vanligt på söderport idag så jag och Emelie bestämmde oss för att ta en liten sväng om i stan. Vi går från matsalen in mot centrum och som vanligt brer vi ut oss över HELA trottoaren. (Cyklister ska inte ha det helt lätt när jag och Eme är på språng inte höhö). Vi hörde ett sånt ljud som när man lockar till sig en katt, typ ksssksss (eller nått hehe), och jag flyttar mig såklart så att killen på cyklen ska kunna komma förbi. GISSA VAD EMELIE GÖR? haha, hon hälsar tillbaka med ett GRAWR! Killen på cyklen verkade först lite chockad men verkade rätt så nöjd med den uppenbara uppmärksamheten av lilla Eme. Med ett självbelåtet leende cyklar han förnöjt vidare. Haha, Emelie, du gjorde nog hans dag;)

Nu ska jag plugga geografi!
CIAO


Höhö, imorgon händer det <3
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

daaludd sa...

hahahahaah såjävla klockren kommentar, STOLT ÖVER MIG SJÄLV (A) du höll ju nästan på att kissa på dig :P MJAAAOOOOOOW! :)
<3333

Goldenstarlights sa...

Stolt ska du vara gumms;). Höhö, NÄSTAN (A).
GRAWRRRRR ;);). <3333