Sidor

november 30, 2009

updates och 4 månader med Älskling!,♥

(Ja dessa är mina nu! Lårhöga mockastövlar. - jag är glad!!)
Hallau du! (på äkta osbydialekt^^)
Helgen har rusat förbi och som vanligt så har inte denna tösen uppdaterat er om händelserna. Som vanligt. Men, som vanligt får ni hela min helg i ett nafs nu då istället!

Fredag; Slutade lagom i tid, drygade runt i Kristiandstad med Emelie och sen en sväng inom brödboden för att köpa en liten chockladboll till min älskade som satt och trugade med matte. Det tyckte jag att han väl kunde förtjäna:*.

Sen mötte jag Emma (sis,♥ ) och vi hade följe på det nästintill fullsmockade tåget. (hallå öresundstågen, sätt till fler vagnar? Det är inte trevligt att behöva stå upp i 40 minuter för att komma till skolan.)
Till hästveda med Älsklingen, och sen runda inom en fisk affär där det inhandlades en pricken och en räkan! Söta små fiskar som Älsk köpt kan ni tro! Det bor nu i hans jättesöta glasskål med stenar, växt och en barkbit! Hur fint som helst!:).
Sen blev det en slappekväll, riktigt skönt efter den långa skolveckan.

Lördag; Vaknade brevid snyggo:*. Vi drog oss vidare, han mot hässleholm för att träna tjingtjongsport (karate, akta dig för en som tränar karate säger jag bara! höhö) och jag för att jobba! Det gick finnemang, stod i disken hela dagen. Blev helt trött och mör i hela kroppen men pengarna sitter fint i plånboken sen.
Väl hemma med allting; Stoffe, mig själv och berget av väskor så skönk jag ner på min säng. Det var riktigt härligt ett hårt slit;).
Kvällen blev också den lugn, kollade på sagan om ringen (part 1). De filmerna är för bra för att vara sanna faktiskt! Precis som min pojkvän! Han är för bra människa för att vara sann! Men, det förstås, jag vet ju om att han är sann, thihi!^^. Underbar är han iaf!:)). ♥

Söndag; Vaknade idag med brevid den underbara! (lycka!) IDAG ÄR DET VÅR 4 MÅNADERSDAG!!♥ Älskling, jag trivs så bra med dig! Många månader till va?(a)
Sen fick jag reda på vid frukost att jag skulle jobba idag med. Så det var bara att duscha, på med kläderna och rasta mopeden till bosjökloster och bekanta mig igen med den fina diskmaskinen.
Det jag möttes av där hemma hade inte kunnat vara bättre. Där står Stoffis i dörren och så får man en sån underbar kram. Det är så man bara vill smälta^^.
Jag skyndade mig som bara den och gjorde hela redovisningen på en timme, sen var det vila som gällde! Denna kväll blev det två tornen men vi hann bara se halva, klockan var ställd på 05.20, vilket inte jag såg så positivt på med endån! Och nej, haha jag somande för sent igen. Stoffe slocknade nästan direkt och jag underhöll mig med att räkna får. Ni som har gjort det förstår hur meningslöst det är. Inte bli man tröttare av det^^.

Måndag; Idag var jag inte kompis med klockan. (i för sig, när är jag det liksom haha) Idag ringde den WAY för tidigt... Dumma den. Men, you gotta do what you gotta do right? Så, två trötta människor masade sig upp ur sängen efter lite snooze och sen var det kollektivtrafik som gällde. Pepp på skolan är man inte direkt. Skönt att det snart är lov:).

Och, nu tänker jag gå och nanna!
NATTINATTI


Underbaring, du betyder så mycket för mig!,♥
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: