Sidor

november 03, 2009

again? WOHOO

OKEY, detta känns lite som dejá vu.. Ni kommer kanske ihåg vilken panik jag hade innan spanskaprovet och så hade vi inte enns något prvo? Då kan jag ju tala om att det gäller svenskan med. Fick reda på denna UNDERBARA nyhet för ett par timmar sen att vi var beskonade från provet fram tills nästa vecka = Grejt!

Iaf.
Idag har jag vart och lunchat med snyggisen och åkt en jäkla massa buss(a). Plugga har jag inte börjat med än, men nu ska jag bannemig ta mig i kragen och göra psykologi-tentan som ska in på fredag! Damdamdamm!! Så med den uppmuntrande versen i three little birds med Bob marley "dont worry, about a thing. Cus' every little thing, is gonna be alright!" lägger jag på mig ett fejk leende och börjar med läxan.









but,.. I will return, förmodligen^^.

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: