Sidor

oktober 19, 2009

stinky!

Hey!
Ja, jag har haft en underbar helg med älskling. Bowlat, umgåts med folket, ätit gott, ute och gått, myst och allmänt tagit det lungt. HJÄRTApådet:*
Idag har vart en chill dag. Slutade 11.20 (yeah) och stack sen hem och tränade lite och slappa. Gitt, de e gitt!(h). Sprall i benen hade jag innan, men nu kan jag meddela att de är helt slut. Försökte mig på jumpstylen, men det funkade väl sådär, så det fick bli lite vanligt hopp och stimm, men det var kul det med!^^. Sen blev jag helt plötsligt avbruten å att det tydligen var middag. TUR säger jag att jag hann träna klart (1 timme), annars hade jag nog blivit lite sur(a). Så, sleden, svettig och dann fick jag slå mig ner vid middagsbordet. Inte var det någon som sa något om min förmodliga odör. Tror inte det vågade, jag kan ju vara jäääätteeefarlig. GRRRR. Hehe^^.

Nu ska jag,... haha, vet inte faktiskt. Det blir väl att stanna kvar framför dumburken ett tag. Sen placera min lodrät i sängen och invänta sömnen. Kanske till sällskap av Romeo och Julia som vi håller på att läsa på svenskan. Den skulle ju som sagt redan varit utläst... för en vecka sen... men jag är snart klar! Har bara,... 7/8 delar kvar hihi^^.


Pusspådet, min pojkvän & livet i allmänhet!(a') :*


HUGS & KISSES

Inga kommentarer: