Sidor

oktober 21, 2009

snörvel i biosalongen

Guten Abend!


Onsdag; Fett chill med bio i skolan, såg i taket lyser stjärnorna och herregud vad jag grät.Så medans jag och Emme satt och snörvlade satt vissa och skrattade, hjärtlösa jävlar.
Vilken sorglig film. För er som inte sett den så handlar den om en tjej i 15 års åldern som bor ensam med sin mamma som är svårt sjuk i cancer. Hennes mamma blir bara sämre och de får flytta in hos mormorn ist. Verkligen värd att se! Fy, vad jag grät.. Är lycklig över att jag har en frisk mamma! Jag älskar dig mamsen!♥












JAG HAR BYTT TILL TELENOR. Nytt mummer och allt. Tror jag har skickat till alla men om jag missat dig är det bara att slänga in en kommentar.







Nu var det tänkt att jag skulle fokusera på spanska ett tag. Har ju spanska-prov på fredag. Ja, dagen innan lovet. Suck. Inte nog med det, vi har ett prov till i spanskan första lektionen på morgonen dagen vi börjar skolan igen. Grattis till oss och jag kommer faila.


Min Kristofer är det bästa som finns! ♥
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: