Sidor

oktober 15, 2009

jag seeer något me.. - TRÄD! äsch

Älskade älgar från Björnbröder-går rätt in i hjärtat eller vad säger ni?^^



1- Ska vi leka gissaleken?
2- Mmmmh, okej, kör till.
1- Bra! Jag börjar!
2- Kej.
1- Jag ser något grönt!
2- Träd?
1- Åååårh..
2- Min tur?
1- Japp.
2- Okej! Jag ser något högt..
1- Ehm,.. träd.
2- Rätt.
1- Och jag ser något med.. bark.
2- Träd!
1- Äsch.
2- Okej, jag ser något som... har en stam..
1- TRÄD.
2- Ja.
1- Okej, jag ser något som..
2- .. TRÄD!
1- Åååårh!
2- Okej, min tur!
1- TRÄD!
2- Nääääe,..
1- Det gills!
2- .. men jag hann ju inte enns se något!
1- Det GILLS!
2- Okej...
(1 tänker, hinner inte säga något innan..)
2- TRÄD.
1- Phuuu, vi leker nått annat...



HAHA :D

2 kommentarer:

Linnea sa...

Haha, jag kan se den om och om igen! Skrattar var gång :)

Goldenstarlights sa...

Haha jag med :D