Sidor

oktober 06, 2009

öh, tisdag?

& I love you, my darling. puss!

Tisdag;
* Vaknade till det absolut bästa jag vet, åsynen av min underbara Kristofer. hjärta!
* Fick lite extratid i skolan med K innan tåget skulle gå för hans del.
* Hämta upp Emepemme på rese och därifrån till gymnasiemässan. Ujuj vad jag gnällde om att jag inte hun nit sminka mig hihi, men nu när jag tänker efter; "Ta mig som jag e eller skit i det liksom!" Så med den attityden anlände vi dit och jaa, stod där ett tag.
* Sen gick bennemig brandlarmet och vår lärare för skoltidningen hasplade ur sig i förbifarten att; "Jaa, detta måste vi få in i skoltidningen så fort som möjligt! Tar ni bilder?". Och mycket riktigt, studieinriktade som bara Eme och jag är, tog vi oss tid att skriva om det lilla äventyret på vår nöjesblogg för skoltidningen. (
http://www.nojesblogg.blogspot.com). Faktum kvarstår dock fortfarande, Om det verkligen brann, eller om det var falsklarm?! Aaah, spännande va?;).
* Kom hem (fick skjuts, yeah).
* Åt gott och drack gott.
* Vila lite(A)/plugga tyska.Tyska=BORING. Herregud-det som var så kul innan.. suck.. Menmen, det är bara att gneta på minsannoda, så får vi la se hur det bli. Det kan ju inte gå mer än dåligt? Eller, ja, nej, kanske det... Heh^^.

* Träna Bodycombat (fast jag inte får, hehe) och ge utlopp för lite såndär rolig energi! Dock tog den slut för fort, omg vad jobbigt det kan vara ibland^^. Men när man väl kommer över den där berömda tröskelen sisådär tio min en halvtimme i passet så lättar det lite! Sen är det bara skönt(Y).
* OCh nu är jag helt övertrött, överflummig och vill hoppa (hoppahoppa dåva, som en studsmatta) i sängen. Det hade vart kul............ mihi, men jag får motstå den impulsen. Känner att mor hade nog inte uppskattat om jag hoppade i sängen vid 17 års ålder direkt. Men man vet ju aldirg med min mor. Förutom att hon är förjäkla bra dåva!^^.

Nu; funderar denna damen på att göra något vettigt (eller vettigt och vettigt, något iaf) av sitt liv och gå och borsta tänderna samt krypa ner under täcket. Som är kallt..... ingen älskling där inte-SadFace:C. Men imorgon så!^^. Åhh vad jag längtar efter honom.

Nattinatti alla! :*


HUGS & KISSES


Inga kommentarer: