Sidor

oktober 02, 2009

fredag fredag fredag wiiiooo

Tjooo!
FREDAG FREDAG FREDAG. Äntligen!
LÄNGTAN till imorgon, då ska jag äntligen träffa Bby igen!! I miss you<3.
Ananrs har dagen vart helt ok. Soft dag, lite lektioner och slapp den sista!(y).
Dock är det kallt som FAN ute och jag tror att jag har fått frysskador över hela låren. OMG, dumma kyla när man ska köra moppe... Så nu sitter jag och kurar med datorn i knät (den är ju lite varm iaf) och kollar my super sweet 16 på mtv. Hahah alltså herregud, vilka människor de flesta är. Oförskämda och otroligt bortskämda. Jag menar, ofta man får en NY BIL när man fyller år bara så där?! fuskkkk... jag vill ha en ferrari(y). En röd, med svart skinnklädsel-MUMS! Aah, det är bara att face:a faktan, jag kommer nog aldrig köra en sådan, men drömma kan man ju alltid^^.

Idag är det vilodag tror jag. Får väl se om jag drar ut och springer en liten stund ikväll eller nått, men ska jag vara helt ärlig tror ajg att jag låter bli det. Feber liksommmmmme.

Nu ska jag nog ta mig en liten blund, försöka sova bort mina varma kinder^^.
:*

Längtan!!<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: