Sidor

oktober 14, 2009

dagens





















Dagens humör: Glad, stressad (matteprov imorgon ju), allmänt vardagligt.
Dagens borde: Plugga sönder till matteprovet. Det går väl sisådär med det, men det känns som att jag har kläm på det nu!
Dagens frisyr: Utsläppt, och allmänt hängigt!^^
Dagens klädsel: Mocka pumps, skinntaights, vitt spetslinne, stor mörk marinblå kofta, svart midjeskärp.
Dagens planer: Plugga, sova, hinna med livet.
Dagens materiella vill ha: Godis(a). Snäll som mamma är så köpte hon det med!
Dagens längtan: Längtan till helgen- vilket innebär massa mys med darling och träff med Eme! :D Dagens fundering: Hur kommer det sig att Min Älskling är så underbart fantastisk? :)
Dagens beroende: SÖMN
Dagens tråkigaste: Att jag i min förvirring imorse glömmde träningskläder-tur att det går att låna!
Dagens personer: Emelie definitivt;). Härlig människa det där :D
Dagens roliga: Att jag och Eme lyckades somna på geografin, och vaknade båda två med ett ryck när läraren kom tillbaka efter pausen(A).
Dagens låt:http://http//www.youtube.com/watch?v=zA52uNzx7Y4&feature=player_embedded

(Lista från Lisaplace.devote.se)
Nu väntar jag på en pling från Älsk sen ska jag nanna kudden!
:* på dig!

<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: