Sidor

oktober 12, 2009

:)

Vilken underbar helg, massa mys med älskling,♥.

film, mysmiddag, godis, ännu mer mys, plugg, sömn, och underbara omfamningar.



Idag har det väl inte hänt värst mycket. Vaknade brevid älsk♥ för tidigt men en dock med underbaringen där, buss 06.20, tåg 07.02, skolan började 08.00. yey. Sen spanska, latin, lunch sen slutade man. HÄRLIGT. Gick till H&M och handlade de där överfina skorna jag tjatat om länge nu! Sen, bussen hem, hemma vid 14.00 och kunde äntligen få tillbaka värmen i kroppen igen. Har vart så frusen hela dagen att jag fått ha min canada goose jacka hela dagen i skolan:O. Sen har jag mest tagit det lugnt och försökt komma överens med min latin men den vill helt enkelt inte sammarbeta:O. dumma lilla sak^^. och nu sitter jag här igen, som vanligt:). Tänker nog ta ett ryck nu tror jag. BAH', tråååååk jag vill lov! Puss!

Underbaraste:*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: